رفتی؟به سلامت..!من خدا نیستم که بگویم صدبار اگر توبه شکستی باز آی..آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد..رفتنش مردانه نبود لااقل مرد باشد برنگردد..خط زدن برمن پایان من نیست,بلکه آغاز بی لی دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
ای عزیز ترین مونس و ای ناز ترین همدم تورا در لحظه لحظه های عمرم یاد می کنم تو را در سطر سطر خاطرم یاد می کنمتورا در صفحه صفحه دفتر دلم ورق می زنمتو را می خوانم و تو ساده و نازنین مرا نگاه می کنیفقط صد دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
دِلتنگـــ ـم... دِلتنگ کسی ڪہ...هیچڪسَم نبـ ــود...همہ ڪَــسَم شـــ ـد... وَ در آخــر... بـﮯ ڪَـس تریــ ـنم ...ڪرد و رفـ ـت... دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
سراغم را بگیرکه دلم برای شنیدنِ صدای توو شنیدنِ اسمم از زبان توتنگ شدهبا من حرف بزناز حالت از روزمرِگی هایتاصلا از خبرهایِ روز بگواما بگواما باش ...که بدونِ توچیزی شبیه زندگی ؛تویِ گلویم گیر می کند... دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
وقتی قلبی را عاشق کردی وقتی وجودی را وابسته کردی وقتی نفس های یک نفر را به نام خودت زدیوقتی جان کسی را به نفس های خودت گره زدی وقتی احساسی را در کسی روشن کردی وقتی قلب کسی را صاحب شدی فقط...امانت دار دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
من نه عاشق بودمو نه محتاج نگاهی که بلغزد بر منمن خودم بودم و یک حس غریبکه به صد عشق و هوس می ارزیدمن خودم بودم دستی که صداقت میکاشتگر چه در حسرت گندم پوسیدمن خودم بودم هر پنجره ایکه به سرسبزترین نقطه دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
هر گوشه از این شهر بزرگ را که قدم بگذاریقسمتی از دلتنگیِ مرا خواهی دید…گاهی کنجِ دنجِ یک کافهگاهی در ایستگاهِ خالی از مسافرِ اتوبوسیا پیاده روهای تجریش تا ولیعصرنه عکسینه آهنگینه هدیه ایمن “دلتنگی” دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی هاحسرت ها را می شمارمو باختن هاوصدای شکستن را... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردموکدام خواهش را نشنیدموبه کدام دلتنگی خندیدمکه چنین دل تنگ دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04
یه شب ﺑﺭﺍﺵ ﻓﺮﺳتـﺎﺩﻡ : ﺩﻟـﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮔـﺷـﺪﻩﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ : ﻛﻤـﺘﺮ ﺑﻬﻢ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ ﺗـﺎ ﺩﻟﺘﻨـﮕﻢ ﻧﺸﻲﺍﻭﻧـﺸﺐ ﺗﺎ ﺧﻮﺩ ﺻﺒــ ﮔﺮﻳﻪ ﻛـﺮﺩﻡ . . . .ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻲ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻮﺩﻧﺵ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ . . .ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺍﺻﻼً ﻧﻔﻬﻤﻴﺪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯾﻢ ﺩﺳـﺖ ﺧﻮﺩ دل ساده داشتن تاوان دارد......ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04

عجـب دنیایسـت
بی وفا باشـی شکـایت میڪنند
با وفـا باشـی خیانـت میکـنند
مهربان باشـی رهایت میکـنند...

ما را در سایت دل ساده داشتن تاوان دارد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 12:04